Czym jest i jakie powinno być logo?
Co to jest identyfikacja wizualna?

Proces zamówienia i realizacji projektu:
Krok 1. Wstępne ustalenia
Wstępne szczegóły projektu, czyli informacje o Twojej firmie, oczekiwaniach do projektu, wizjach lub pomysłach. Im więcej informacji, tym łatwiej stworzyć logo najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Krok 2. Projektowanie logo, czyli realizacja
Przygotowanie kilku wstępnych propozycji (min. 3), spośród których wybierzesz projekt najbardziej zbliżony do Twoich oczekiwań. Logo zostanie dopracowane do momentu pełnej akceptacji bez limitu poprawek.
Krok 3. Akceptacja
Po zaakceptowaniu projektu, plik zostaje przygotowany w niezbędnych formatach wektorowych,rastrowych oraz w ustalonych wersjach kolorystycznych. Wraz z plikami zostają przekazane prawa majątkowe do wykonywanego projektu.
- Logo – profesjonalny wizerunek Twojej marki. Idealna podstawa dla wszystkich materiałów brandingowych, których potrzebuje Twoja firma.
- Formaty plików – komplet profesjonalnych plików wektorowych oraz rastrowych, na potrzeby druku oraz internetu: .cdr, .psd, .pdf, .jpg, .png
- Wersje kolorystyczne – poza podstawową wersją kolorystyczną, otrzymujesz również wersje: achromatyczną, monochromatyczną oraz kontra
- Mini brand book – Karta informacyjna, zawierająca podstawowe dane takie jak: typografia oraz wartości kolorystyczne użyte do budowy logo, pole ochronne znaku.
- Projekt wizytówki – możliwość wyboru projektu z trzech przedstawionych propozycji
- Przekazanie praw – Umowa przekazania autorskich praw majątkowych. Od tej pory logo jest w pełni Twoją własnością, do dowolnego wykorzystania.
Nie do końca wiesz, czego chcesz?
Nie martw się, z naszą pomocą i wiedzą, znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Napisz do nas, a my prześlemy kilka pytań, które pomogą wspólnie określić kierunek drogi, w którą wspólnie udamy się, aby stworzyć projekt skrojony na miarę Państwa potrzeb.
Ile kosztuje projekt logo i jak go zamówić?
Koszt projektu logo uzależniony jest od jego zaawansowania. Skontaktuj się z nami opisując w kilku słowach czym zajmuje się Twoja firma, z czym ma się kojarzyć znak firmowy oraz jaki styl najbardziej Wam odpowiada.
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identify, visual identify) buduje wiarygodny i profesjonalny wizerunek firmy. To ogół spójnie skomponowanych projektów graficznych stosowanych w firmie, mający na celu uzyskanie spójnej identyfikacji, rozpoznania marki przez potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. W ich oczach spójny i profesjonalny wizerunek marki jest znakiem jej jakości. Tworzą go wszystkie projekty opatrzone logo firmy.
Co wchodzi w skład identyfikacji wizualnej firmy?
W skład identyfikacji wizualnej wchodzą wszystkie spójne graficznie elementy takie jak: logo i symbole firmy, stosowana kolorystyka i typografia, księga znaku, wizytówki oraz inne dokumenty firmowe (papier firmowy, koperty, itp.), gadżety firmowe, szablony materiałów reklamowych, opakowania produktów, ubiór i identyfikatory pracowników, oznakowanie aut, czy wygląd i wystrój budynków, wnętrz biurowych, tablice informacyjne, szyldy. Wszystko to, po czym można rozpoznać naszą firmę wizualnie.
Proces zamówienia i realizacji projektu:
Krok 1. Wstępne ustalenia
Wstępne szczegóły projektu, czyli informacje o Twojej firmie, oczekiwaniach do projektu, wizjach lub pomysłach. Im więcej informacji, tym łatwiej stworzyć projekty najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Krok 2. Projektowanie, czyli realizacja
Przygotowanie kilku wstępnych propozycji (min. 3), spośród których wybierzesz projekt najbardziej zbliżony do oczekiwań. Każdy element projektu zostanie dopracowany do momentu pełnej akceptacji.
Krok 3. Akceptacja
Po zaakceptowaniu projektów, pliki zostają przygotowane w niezbędnych formatach wektorowych, rastrowych oraz w ustalonych wersjach kolorystycznych. Wraz z plikami zostają przekazane prawa majątkowe do wykonywanych projektów.
Z jakich elementów ma składać się Identyfikacja wizualna Twojej firmy?
- logo firmowe
- mini brand book: stosowana kolorystyka i typografia
- księga znaku
- wizytówki
- pozostałe dokumenty firmowe: papier firmowy, koperty itp.
- gadżety firmowe: długopisy, notatniki, podkładki, kalendarze itp.
- szablony materiałów reklamowych
- opakowania produktów
- strój pracowników, identyfikatory
- oznakowanie aut
- wygląd i wystrój budynków, wnętrz biurowych
- tablice informacyjne, szyldy
- inne niewymienione
Nie do końca wiesz, czego chcesz?
Nie martw się, z naszą pomocą i wiedzą, znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Napisz do nas, a my prześlemy kilka pytań, które pomogą wspólnie określić kierunek drogi, w którą wspólnie udamy się, aby stworzyć projekt skrojony na miarę Twoich potrzeb.
Ile kosztuje projekt identyfikacji wizualnej i jak go zamówić?
Koszt identyfikacji wizualnej uzależniony jest od zawartości elementów, których Twoja firma potrzebuje. Skontaktuj się z nami opisując w kilku słowach czym zajmuje się Twoja firma i co możemy dla Ciebie zaprojektować?
Proces zamówienia i realizacji projektu:
Krok 1. Wstępne ustalenia
Wstępne szczegóły projektu, czyli informacje o Twojej firmie, oczekiwaniach do projektu, wizjach lub pomysłach. Im więcej informacji, tym łatwiej stworzyć logo najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Krok 2. Projektowanie logo, czyli realizacja
Przygotowanie kilku wstępnych propozycji, spośród których wybierzesz projekt najbardziej zbliżony do Twoich oczekiwań. Logo zostanie dopracowane do momentu pełnej akceptacji bez limitu poprawek.
Krok 3. Akceptacja
Po zaakceptowaniu projektu, plik zostaje przygotowany w niezbędnych formatach wektorowych,rastrowych oraz w ustalonych wersjach kolorystycznych. Wraz z plikami zostają przekazane prawa majątkowe do wykonywanego projektu.
- Logo – profesjonalny wizerunek Twojej marki. Idealna podstawa dla wszystkich materiałów brandingowych, których potrzebuje Twoja firma.
- Formaty plików – komplet profesjonalnych plików wektorowych oraz rastrowych, na potrzeby druku oraz internetu: .cdr, .psd, .pdf, .jpg, .png
- Wersje kolorystyczne – poza podstawową wersją kolorystyczną, otrzymujesz również wersje: achromatyczną, monochromatyczną oraz kontra
- Mini brand book – Karta informacyjna, zawierająca podstawowe dane takie jak: typografia oraz wartości kolorystyczne użyte do budowy logo, pole ochronne znaku.
- Projekt wizytówki – możliwość wyboru projektu z trzech przedstawionych propozycji
- Przekazanie praw – Umowa przekazania autorskich praw majątkowych. Od tej pory logo jest w pełni Twoją własnością, do dowolnego wykorzystania.
Nie do końca wiesz, czego chcesz?
Nie martw się, z naszą pomocą i wiedzą, znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Napisz do nas, a my prześlemy kilka pytań, które pomogą wspólnie określić kierunek drogi, w którą wspólnie udamy się, aby stworzyć projekt skrojony na miarę Państwa potrzeb.
Ile kosztuje projekt logo i jak go zamówić?
Koszt projektu logo uzależniony jest od jego zaawansowania. Skontaktuj się z nami opisując w kilku słowach czym zajmuje się Twoja firma, z czym ma się kojarzyć znak firmowy oraz jaki styl najbardziej Wam odpowiada.
Proces zamówienia i realizacji projektu:
Krok 1. Wstępne ustalenia
Wstępne szczegóły projektu, czyli informacje o Twojej firmie, oczekiwaniach do projektu, wizjach lub pomysłach. Im więcej informacji, tym łatwiej stworzyć projekty najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb.
Krok 2. Projektowanie, czyli realizacja
Przygotowanie kilku wstępnych propozycji, spośród których wybierzesz projekt najbardziej zbliżony do oczekiwań. Każdy element projektu zostanie dopracowany do momentu pełnej akceptacji.
Krok 3. Akceptacja
Po zaakceptowaniu projektów, pliki zostają przygotowane w niezbędnych formatach wektorowych, rastrowych oraz w ustalonych wersjach kolorystycznych. Wraz z plikami zostają przekazane prawa majątkowe do wykonywanych projektów.
Z jakich elementów ma składać się Identyfikacja wizualna Twojej firmy?
- logo firmowe
- mini brand book: stosowana kolorystyka i typografia
- księga znaku
- wizytówki
- pozostałe dokumenty firmowe: papier firmowy, koperty itp.
- gadżety firmowe: długopisy, notatniki, podkładki, kalendarze itp.
- szablony materiałów reklamowych
- opakowania produktów
- strój pracowników, identyfikatory
- oznakowanie aut
- wygląd i wystrój budynków, wnętrz biurowych
- tablice informacyjne, szyldy
- inne niewymienione
Nie do końca wiesz, czego chcesz?
Nie martw się, z naszą pomocą i wiedzą, znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu. Napisz do nas, a my prześlemy kilka pytań, które pomogą wspólnie określić kierunek drogi, w którą wspólnie udamy się, aby stworzyć projekt skrojony na miarę Twoich potrzeb.
Ile kosztuje projekt identyfikacji wizualnej i jak go zamówić?
Koszt identyfikacji wizualnej uzależniony jest od zawartości elementów, których Twoja firma potrzebuje. Skontaktuj się z nami opisując w kilku słowach czym zajmuje się Twoja firma i co możemy dla Ciebie zaprojektować?